FAQ
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS, czyli zbiór często zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie.
1. Konto i rejestracja
Jeśli zapomniałeś hasła, nie jest to wielki problem – wystarczy, że w zakładce logowania klikniesz „Nie pamiętasz hasła?”, następnie należy uzupełnić adres e-mail podany podczas zakładania konta i.. gotowe!
Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie internetowym, należy kliknąć ikonkę w prawym górnym rogu strony (ikona obok koszyka), następnie w sekcji „Zarejestruj się” wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z tymczasowym hasłem, które po pierwszym logowaniu będzie można zmienić. Dostęp do zmiany hasła znajduje się na stronie
Posiadanie konta nie jest koniecznie, możesz dokonać zakupu na naszej stronie jako niezarejestrowany użytkownik.
2. Zamówienia
W celu dokonania zamówienia na naszym sklepie:
- Przeglądaj za pomocą menu nawigacyjnego, kategorii oraz filtrów dostępnych w sklepie.
- Dodawaj produkty do koszyka – zawartość koszyka możesz sprawdzić klikając na ikonę w prawym górnym rogu – możesz również edytować oraz usuwać produkty.
- Jeśli masz już wszystkie interesujące Cię produkty – przejdź do koszyka, wybierz opcję dostawy/ uzupełnij kupony rabatowe i kliknij przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, następnie uzupełnij swoje dane oraz dokonaj płatności.
Tak – szczegóły dotyczące zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Szczegóły dotyczące złożonych zamówień znajdują się w zakładce „Moje konto -> Zamówienia”
Tak – w celu złożenia zamówienia telefonicznie, prosimy o kontakt telefoniczny: 535-981-272 lub mailowy sklep@multi-farma.inton.pl. Zamówienia składane tym sposobem wysyłane są za pobraniem według obliczonych stawek.
3. Dostawa
Każdy użytkownik otrzyma powiadomienie na podany przy składaniu zamówienia e-mail z informację o wysyłce oraz linkiem do śledzenia przesyłki.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się przed dostawą – często kurierzy we własnym zakresie dzwonią do odbiorcy przed dostawą. Numer do kuriera można również uzyskać poprzez kontakt z wybranym przewoźnikiem, podając numer przesyłki oraz adresata.
- Kurier DPD: 13,99 zł
- Kurier DPD pobranie: 16,99 zł
*Koszty dostawy mogą się różnić w zależności od ilości oraz rodzaju produktów w koszyku
4. Zwroty i reklamacje
Tak, wszystkie produkty objęte są 2 letnią rękojmią.
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni. Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są w zakładce Zwroty i reklamacje.
Tak – w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość otrzymasz zwrot pełnej zapłaconej kwoty (wraz z kosztami pierwotnej przesyłki).
W przypadku zwrotu ponosisz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.